wtorek, 3 marca 2009

Paranoja nad Paranojami i tylko Budyń xD




Dobry..^^
Mam trochę wolnego czasu to postanowiłam coś wklepać..stop..
ja nigdy nie mam wolnego czasu..^^'
ale załóżmy, że ktoś mi pożyczył 5 minut ze swojego życia i wykorzystam je w taki oto nędzny sposób..pisząc notkę na bloga
wyjście alternatywne to kontynuowanie lektury "Dumy i Uprzedzenia"..więc jak już mnie trochę znacie..to kompletnie nic nie zrozumiecie,z tego co teraz piszę...^^'
no ale mam tylko te 5 minut so bardziej będę pisać, niż myśleć, co wychodzi spod moich palców trzaskających w klawiaturę..
i pomyśleć, że powodem całego tego zamieszania jest budyń o smaku marchewkowym zalegający mi w głowie ^^'
Ne ma powodu do zmartwień..to nie epidemia, to nawet nie jest zaraźliwe..(jeśli komuś się zdaje, że ma kisiel na bani to naprawdę nie moja wina &&')
Jaka paranoja...gomenasa~ai *pokorne ukłony*

Znikam..marzy mi się herbata..ale ne ma z kim pić i najgorsze..jestem zbyt leniwa, żeby się bojkotować do kuchni i samej zrobić ten cudowny aczkolwiek uzależniający napój *_*

Mam teraz mega-schizę na Tetsu~sama....ale tylko trochę bardzo ^///^
Koniec notki o niczym ^o^

2 komentarze:

  1. Eee tam... xDD

    Nie masz budyniu na bani, no co ty... xDD"
    Ty masz... nie no... może to jednak budyń jest xDD"

    OdpowiedzUsuń
  2. *umarła ze śmiechu*

    no wiesz Re~een~chan..biedną niewinną mafef życia pozbawiłeś xD
    ale zawsze można to zwalić na budyń...xDD"

    OdpowiedzUsuń