wtorek, 24 lutego 2009

gemu starto



Nie jestem najlepciejsza w pisaniu tego typu rzeczy...ale jak zaczęłam to trzeba coś z tym zrobić...raz marchwi śmierć.

Tylko o czym by tu pisać...
przy próbie opisania mojego życia sama bym zasnęła nad klawiaturą, so może ne xD'
Moje zachwyty nad muzyką, paroma jej twórcami i wykonawcami...oszczędzę mojemu netowi cierpień, jakie przynoszą moje dziwne fazy ^^'
Czy więc podobnie jak pewnien duński książę-dramaturg mam zastanawiać się bardzo głośno :"żyć czy nie żyć"?
A może "kto był dumny, a kto, uprzedzony"?
decyzję oraz odpowiedź na te i inne pytania pozostawiam równie zdesperowanym ^^

Dobranooc *zieew**znik*

p.s. świadoma braku czytelników idę spać z czystym sumieniem xD


1 komentarz:

  1. Kyu........ ^O^

    Słodki ten szablon! Króliczki x333

    () ()
    (^O^)
    ()()

    OdpowiedzUsuń